Czy niemiecka marka będzie w stanie pokonać polski rynek pod względem sprzedaży?

Udostępnij:

Edited, sklep internetowy z Niemiec, który rozpoczął działalność w 2014 roku, 29 sierpnia startuje na polskim rynku. Od tego czasu Edited doczekał się licznych sklepów stacjonarnych oraz współpracy z wpływowymi influencerami i ikonami współczesnej mody. Do grona fanów tej niemieckiej marki należą Maja Wyh i Blacna Scrimieri.

Moda Edited skierowana jest do miłośników trendów. W nowej kolekcji nie mogło zabraknąć denimu, kwiecistych sukienek i garniturów w kratę. Edited oferuje zarówno podstawowe modele, takie jak T-shirty, proste koszule czy spodnie, jak i bardziej ekstrawaganckie kreacje na specjalne okazje. Myślicie, że niemiecka marka zdominuje polski rynek?

fot. edited.de

0 0 Głosujący Ocena artykułu Tweet Pin It

Redakcja "Britstyle"

- britstyle.pl

Warte uwagi

77-letnia Faye Dunway twarzą kampanii Gucci!

Mylisz się, jeśli myślisz, że tylko młodzi instagramerzy i instamodelki mogą już wejść do mody! Najlepiej pokazuje to nowa kampania Gucci z udziałem Faye Dunway, prawdziwej gwiazdy...

Sekcje portalu