Limitowana kolekcja Mohito Gold Label jest już dostępna w wybranych sklepach w Polsce oraz online na mohito.com. Tym razem polska marka zaskakuje błyszczącymi zdobieniami i frędzlami. Wykorzystuje również stonowaną, wiosenną paletę barw.
W kolekcji na wiosnę 2018 znalazły się sukienki w stylu lat 20-tych, kombinezon z ozdobnymi detalami, a także szorty i bluzki. Wśród najnowszych trendów w 2018 roku znalazły się również paski i kwiatowe nadruki. Kolekcję uzupełniają stylowe dodatki, w tym długie kolczyki, torebka-torebka z błyszczącym wykończeniem oraz sandały w kolorze bordowym. Za kamerą kampanii promocyjnej stanęła Aldona Karczmarczyk. Ceny poszczególnych ubrań i dodatków wahają się od 39,90 zł za np. kolczyki do 249,99 zł za sukienki wieczorowe.
0 0 Wyborcy Ocena artykułu Tweet Pin It