WeAreCropp wiosenny wpływ marki Cropp

Udostępnij:

Cropp, należący do odzieżowego giganta LPP S.A., to jedna z najpopularniejszych polskich sieci sklepów dla młodych ludzi. Dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów w modzie, zachowując przy tym swoją wyjątkowość, casualowy styl i młodzieńczy charakter. Prowadzi nową kampanię #WeAreCropp. Ma ona obudzić młodych konsumentów z zimowego snu.

Nowa reklama marki Cropp przekonuje, że każdy z nas może być zarówno odbiorcą, jak i twórcą. To my wyznaczamy trendy, jednocześnie wyrażając swój indywidualny styl i osobowość. Marka zachęca ludzi do bycia sobą, a nie tylko podążania za trendami w modzie czy własnym wyglądem. Zachęca również do odważnego wyrażania siebie i podążania za swoimi pasjami. W kampanii #WeAreCropp łączą się światy online i offline. Cropp wierzy, że młode pokolenie to coś więcej niż tylko obecność w mediach społecznościowych. Przesłanie kampanii jest proste: "Jesteśmy czymś więcejniż tylko polubieniami i komentarzami". Czy zgadzasz się z przesłaniem tej kampanii?

0 0 Wyborcy Ocena artykułu Tweet Pin It

Redakcja "Britstyle"

- britstyle.pl