Britney Spears to gwiazda lat 90-tych, która została twarzą najnowszej kampanii Kenzo "Le Colletion Memento No 2". Britney Spears jest nie tylko popularną piosenkarką pop, ale ma również reputację skandalistki, z depresją i problemami alkoholowymi. Teraz ma już te problemy za sobą i powraca w nowej kampanii Kenzo, całkowicie odmieniona.
Transformacja Britney Spears i jej nowy nieskazitelny wygląd podzieliły jej fanów. Niektórzy fani są zachwyceni jej nieskazitelnym wyglądem, podczas gdy inni oskarżają ją o fałsz i nadmierny retusz. Niektórzy pytają wprost: "Co się stało z jej twarzą?". Britney wygląda niesamowicie w kampanii "Memento No 2"! Kampania jest powrotem do jej najlepszych lat. Nowa kolekcja Kenzo zawiera młodzieńcze, lekkie style w dżinsie, które były znakiem rozpoznawczym Britney. Kwiatowe nadruki i odważne połączenia kolorystyczne nadają im niepowtarzalnego charakteru.
Myślicie, że tym razem graficy posunęli się za daleko? Podoba Wam się nowy look Britney?
0 0 Wyborcy Ocena artykułu Tweet Pin It